El moment precís

blog.bettyboop.cat

Hi ha una colla d'ocells que a primera hora del matí omplen de piulades i cridòria l'arbre que hi ha al costat de les escoles. En tot el tram, des del carrer Nou fins l'institut de Vallbona, el piulet i la gatzara avícola sona i ressona de tal manera, que és del tot impossible que passi desapercebut. Mai havia vist tal concentració d'ocells en un sol lloc i tan petit.

I jo que acostumo a venir sentint la ràdio, cada dia em trec els auriculars  de les orelles i em quedo uns segons sota l'arbre per veure'ls i escoltar-los.

Però he de dir que es solament un privilegi de primera hora. A mida que el dia avança, en la mateixa mida el so dels ocells va perdent vigor.

Avui quan marxava al migdia, veient l'arbre buit d'ocells, m'he adonat de quant m'agradaria ser sempre a punt, en el lloc adient i amb els auriculars fora de les orelles.

Glòria Vendrell i Balaguer
octubre del 2015


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa