Amiga de l'aigua

Ha plogut sobre les teulades de casa meva i en cada forat petit hi ha penetrat una espurna de foscor tèbia i tímida, però decidida a quedar-s’hi.

S’ha tenyit el cel d’un groc- vermell que desconeixia. Des de la balconada de casa em sento una mica perplexa per l’espectacle i em quedo muda a l’espera del que hagi d’esdevenir.

La lleu tenebra es manté en el seu lloc i no vol marxar, malgrat els meus intents desesperats per foragitar-la i malgrat l’escletxa de llum que vol trencar la fosca groguenca i vermellosa.

Com que no hi puc fer res, espero darrera la finestra de la balconada, una mica en secret, no sigui que la pluja gelosa vingui a buscar-me a mi també. 

I en el transcurs de les hores adormides pel soroll de la pluja que cau sense treva, també m’acabo adormint, somiant que em faig amiga de l’aigua ... malgrat que la foscor tèbia i tímida no abandona mai els forats petits de les teulades, arriba un moment que en els meus ulls clucs hi brilla la llum de l’albada.

Glòria Vendrell i Balaguer
octubre del 2013

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa