Mare


D’ençà de tu

Tot va ser nou


Si mirava a tothora,

si m’adormia en un cluc,

si somiava a deshora,

tu hi eres.

Sempre.


Des que tu ets tu

he après a esperar tantes coses!

Des que vaig pensar en tu

he deixat enrere tantes noses!

Tu ho omplies tot.

Sempre


Si estimo i espero és per tu

Si ploro i anhelo és en tu

Si m’alço i m’aixeco és per a tu

Si confio i camino és des de tu

Tu hi ets

Sempre


Si un dia no em trobes a punt

Si un dia em veus cansada i vençuda

Si un dia no dono el que vols

I surt allò que jo no voldria,

No t’amoïnis per mi,que tot passa


Des que tu ets,

jo sempre sóc ,

mare i fill,

filla i mare.


Glòria Vendrell i Balaguer


Comentaris

  1. Quin bell regal, Glòria!
    Es un poema tan complert, no hi falta res!
    Quin doll d'emocions
    i de sentiments genera el fet de ser mare!!
    Es tan difícil d'explicar a algú que no ha tingut la sort de ser-ho ...
    Llegint i rellegint, les teves paraules
    he trobat reflectits, moments intensos,
    vivències extremes, sensacions ben profondes...
    Gràcies per a compartir-lo i
    enhorabona per aquest blog tan treballat,
    ... ha de ser un gust haver compartimentat el saber de tanta experiència acumulada, en apartats tan ben estructurats. L'aniré gaudint lentament i expressant-te el que senti en aquest apartat.
    Un petó, Glòria i gràcies pels ànims!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa