Porta'm

Porta’m un bés de carena encesa
foc de cel rogent ben vermell
Porta’m manyacs de sirenes
remors de la mar i la ratlla del cel
Porta’m un bocí de silenci feréstec
una mica de terra mullada amb olor
Porta’m el cant de l’ocell fugider
el repic del puput que vigila
Porta’m l’espurna del sol de l’albada
la llum portentosa i l’horitzó

Porta’m a un lloc on pugui amagar
tot el que em donis
que tinc molta por de que algú em pugui robar
i s’emporti el meu cor
com aquell qui no vol,
entre llençols i flassades,
i arribi la fosca
i el mantell de la nit,
i oblidi les ganes que tinc d’esperar-te
i oblidi el desig que tinc de pregar-te
que em portis tantes coses
que vull i no tinc.



Glòria Vendrell i Balaguer
27 d’octubre del 2008

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa